Sunday, June 9, 2013

Brokolinin kalbi

yolunubulamayanyildiz: walterlandx: ojeleriseverim: nolmuş la...



yolunubulamayanyildiz:

walterlandx:

ojeleriseverim:

nolmuş la bizim kızlara ergenleşmişler

biz sizi kezo olun diyemi sevdik la

Yalnız :(( Göğüs uçları niye iğne gibi amk ashagsdasas

PEKİ SEN HİÇ SAĞ TARAFINDAN SOL TARAFINA GEÇTİĞİNİ GÖRMEDİĞİN ARKADAŞINI SAĞ TARAFINDA ARADIN MI?

deppjohnny3: HAPPY 50th BIRTHDAY to one of the most amazing...



deppjohnny3:

HAPPY 50th BIRTHDAY to one of the most amazing actor of my mom's generation :)))))

                             JOHNNY DEPP, 50 years old: LOVED

                              BY BILLIONS OF TEENAGE GIRLS

                              AROUND THE WORLD.

Bu kelebekler harbi mal lan. Zaten 1 gün ömrü var ondada gelmis lambaya kafa atiyo. Git rahat rahat uç amk.

shouldntknowbetter: pisicikler: burengiseverim: kitapyiyenvamp...



















shouldntknowbetter:

pisicikler:

burengiseverim:

kitapyiyenvampir:

frambuazlidusjeli:

kerembey:

-BEYAZ SHOW 

İlk gif

KARPUZ KESİCEM BIÇAĞI Bİ ZAHMET BİLE/ Bİ BEN SAP KALDIM / HERKES ÖPÜŞÜYOR / MART'TA KEDİLER BİLE. fd:h :d BU BENİ ANLATIYO GLB

Verdiniz bu kağıdı elime/ Nazım Hikmet mi olayım hajfdsghasja

son gif amk :D:D:DD:ddddddd

sen kapat hayır aşkım sen kapat asdfghjklşisaf

OKULLAR KAPANINCA BEN;

stylinsonhazza:

vampirolaydimiyiydi:

http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

oha o ne lan dsfasfadsfadsfsadfadsfdsafaf

Photo



Mutfakta anneme yardım ederken yaptığım işi beğenmeyince ben : "Çok biliyoduysan kendin yapaydın beni çağırmayaydın"

tambilirizmayhom:

image

oyunhamurukokusu: neysesakinolalim: yer1msen1: yazancocuk: ba...



oyunhamurukokusu:

neysesakinolalim:

yer1msen1:

yazancocuk:

basimagriyorolmaz:

asosyaladam:

ahlaksizerkek:

okuldasicamayanlar:

punchatarogullari:

hiddenfolders:

buna bi daha güleyim ben

askdhsajskfhdjfklsjdhsdfjskadhsahdfklsdkgfdhjgjsdklfjsdjhfjfdgj

lan olum ne ibnesiniz :D ahuhauhauhauha D:ASa

asdfklşiasdasd .D:D:D

işfa olmuşuz lanet olsun kaç kere dedim o elbisenle foto çekinme diye aq .s.s.

woıekjodjojofjodsjofsjfos duvarı tekmeledim orospu çocukları

HASSİKTİR ASKLDHJFJKAHSDAJSDFKDFKJASDF

SAÇÖLDKSJFŞLSDAKGSDFLŞSKAGJ HAYVAN GİBİ GÜLDÜM AMK FDBILDSFGSADHDFJSKKHGGDE

Oha dhanhsmqvdjqhahshqgebwnqjajsjwjjssnnwhdjsjwnwnwjejwnnwndjejje Amekeee

Kakashsjahajshshahahshsnzjsjjssidjsja

Bu ne amk ahaahahadshfgsdfasdhfasfasd

Okulda biri kantinden herkesle paylaşabileceği bir şeyle geldiğinde, örneğin kraker:

stylinsonhazza:

cokmucokdumanist:

beyazpatenliprens:

kaptannnjacksparrow:

Ben: Kanka kraker mi gördüm sende?

image

Arkadaşım:

image

Ben: Ağzında amk görüyom nereye soktun versene bi tane???image

Arkadaşım: Evet ne var? Vermicem!

image

Ben: Şimdi vermiyon mu sen? İntikamım acı olcak!

image

Arkadaşım: He amk he.

image

Ben: (tüm sınıfa) Laaaaaaaaan bakın onda kraker varrrrrr!

image

Arkadaşım:

image

Krakere:image

2 dk sonra:

Sınıf:image

Arkadaşım:

image

Ben: image

her gün oluyo bu lan bana

castinin dansı <3

sınıfa sfdsfdsafsafsf :D

kahvegozu: ASALET   



kahvegozu:

ASALET 

 

Photo



dumanistanmavi: tadını değiştirmişler adiler.



dumanistanmavi:

tadını değiştirmişler adiler.

Photo



Yaz tatilinde hocalardan birini görünce ben:

kedimanyagi:

"Oha, Türkçeci mi lan o?!!"

image

Photo

















youstoleemyheart: Köpek bile benden daha akıllı aq gif...



youstoleemyheart:

Köpek bile benden daha akıllı aq gif başladığında onu ne yapıcaklar diye düşünüp duruyodum

otabokaguleninsan: masallarainanmak: SANA GÖRE YÜRÜYEN BİR...



otabokaguleninsan:

masallarainanmak:

SANA GÖRE YÜRÜYEN BİR FLORASAN OLABİLİRİM FAKAT TANRIYA GÖRE BİR IŞIK PERİSİYİM.

YORUMA RB SA:DAS:D:F:FASD:SA:

Photo













Photo









No comments:

Post a Comment